zaterdag 1 september 2012

zomer en herfst

Vanmorgen naar de zomerfair bij de Quilthoeve geweest, we waren er al vroeg en toch was het er al druk. Het was ook wel een geluk met het weer. Er stonden leuke kraampjes, die van soed idee was druk.Ook leuk dat je dan bekende tegenkomt. Op de fair stond ook een kraampje met brocante en daar heb ik een console gekocht, waar ik ook een quiltje aan zou kunnen hangen.





























Daarna naar kwekerij roest voor de pompoenfair, dus van de zomer, zo de herfst in. Daar pompoenen gekocht.












Heb er maar gelijk een pan pompoensoep gemaakt.

4 opmerkingen:

hennie zei

wat een leuke console ,een beetje
folk art eigenlijk hey.

gr.hennie

Saskia zei

Ben ook samen met mijn schoondochter naar de Quilthoeve geweest. Vond het erg leuk. Wat leuk die Pompoenen, heerlijk vind ik de Herfst toch ook wel weer.
Groetjes Saskia

quilting Jeannet zei

Hee, wat grappig, daar was ik ook, bij Gery Roest, hadden we elkaar zomaar kunnen tegenkomen....Leuk was het he?

Renee zei

Hoi Martine,
Zaterdagmorgen vijf minuten over tien kwam ik samen met quiltvriendin Corrie bij de Quilthoeve aan. Was inderdaad al druk!
Groetjes,
Renee