vrijdag 7 september 2012

deel 2, en appel-kaneel muffins

Deel 2 van de ' jules' zit in elkaar. Ik heb nu toch goede hoop dat hij echt af komt dit jaar. Verheug me alweer op nieuwe projecten.






Van mijn vader kreeg ik van de week heel veel appels van eigen boom, heb er al appelmoes van gemaakt, en vanmiddag had ik zin om wat te gaan bakken, heb een recept opgezocht en heb appel-kaneel muffins gemaakt. Dat recept gebruik ik niet meer, ze zijn te eten, maar flauw en heb er nog wel ipv 1 eetlepel, haast een kwart potje kaneel in gedaan. Deze gaan wel op, maar ga eens verder kijken voor lekkere recepten met appel.



2 opmerkingen:

Saskia zei

Misschien niet zo lekker maar ze zien er wel mooi uit.
Fijn weekend.
Groetjes Saskia

Anoniem zei

This is such a lovely quilt and your muffins look delicious. Thank you for following my new blog, Ann