woensdag 25 mei 2011

spring fling, blommen en de Quilthoeve

Heb 4 blokken van spring fling aan elkaar gezet, moet er nog 4, het is leuk even tussendoor te kijken hoe het wordt.
Het was zo lekker weer vandaag, daar moet dan weer van genoten worden, dus in de tuin een blom zitten mken, en ook al aan elkaar gemaakt om te kijken hoe het wordt, voorlopig moeten er nog heel wat blommen bij komen.
Ik wilde de nieuwe quiltwinkel in Naaldwijk wel eens gaan bekijken. Het is leuk, de stofjes die ik ook zo leuk vindt hebben ze volop, dus ook niet met lege handen weer huiswaarts gegaan. Dit zijn stofjes die
ik wil gaan gebruiken voor weer een nieuw project, heb er nu wel een beetje veel liggen, maar ach, heb vakantie, dus kan lekker doorwerken.




De winkel staat trouwens op een prachtige locatie, en ze hebben een goede waker

1 opmerking:

Saskia zei

Wat worden ze al mooi je werkjes. Ik wil ook nog in Naaldwijk gaan kijken. Misschien aan het einde van mijn vakantie ik ga over 1 1/2 week met vakantie, ga eerst weg maar daarna misschien. Jij nog een fijne vakantie.
Groetjes Saskia