vrijdag 22 april 2011

hanging basket en bomen

Heb een hanging basket gekocht, en dan gelijk maar een grote. Er zitten allerlei verschillende plantjes in, en als het goed is, dus niet vergeten elke dagwater te geven, bloeit het de hele zomer. Het lijkt met dit weer wel zomer en dan vergeet ik wel eens dat het pas april is en ijsheiligen nog moet komen. Ben l druk bezig de tuin vol te zetten met plantjes. toen ik hier 2 maanden kwam wonen hebben we de hele tuin leeg gehaald, er stond echt alleen maar onkruid en heel veel klimop. Ik wil proberen om er een soort cottage tuin van te maken, en dan ook een stuk moestuin.
In de voortuin heb ik een appelboom gezet, en ik had niet gedacht dat ie dit jaar al gelijk vol zou zitten met bloesem, maar er zitten heel wat bloemetjes aan.


Een tijd terug hebben we bij de x stitches het patroon gehad van dit borduurtje en hij is dan nu af. Heb het geborduurd met simply wool garen van the gentle art, het is verlopende garen met de naam dried thyme. Op de foto komen de kleuren niet zo mooi uit.

Geen opmerkingen: