woensdag 27 april 2011

engel

Blok 1 van de mysterie quilt is af, de engel. Nou ja nog niet helemaal af, de vogel moet nog een hartje in de snavel krijgen. Heb doosjes vol knoopjes maar nou weer net, niet die ik wil hebben voor deze vogel.
Dit blok is het eerste dat ik gemaakt heb met appliceren, het zit niet helemaal recht, maar ik ben er helemaal blij mee. Weer wat geleerd :) Ben er alleen nog niet uit wat ik nu ga doen, verder met deze blokken, of met Spring fling beginnen van jan patek. Ik verzin even verder, ondertussen maar weer wat steekjes verder aan m'n mary wigham merklap, die moet toch ook eens af.

2 opmerkingen:

Saskia zei

Ik vind hem echt heel mooi geworden, ben benieuwd hoe hij verder word.
Groetjes Saskia

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat is hij leuk geworden, dat met die knoopjes herken ik, ik heb ook nooit het knoopje dat ik zoek. Ook ik ben druk bezig met dit blok, ook mijn naam staat al bij Jeannet op de lijst, maar het zal nog wel een paar dagen duren, dat het af is. Wat is het groot, hè! Gelukkig is er maar één. Ik ben benieuwd of je nog meer blokken gaat maken, dat zou leuk zijn, maar een Jan Patek quilt is ook erg leuk!
Groetjes, Cisca