vrijdag 27 november 2009

winterquilt




Ik wil gaan beginnen met het patroon van de winterquilt, maar wilde er nog wat stofjes bij, dus vandaag rondje quiltwinkels gedaan. We zijn begonnen bij DE SCHAPEKOP, daar heb ik een stukje Harris tweed vandaan voor het hoofd van de rendier. Toen op de veerpont, was de 1 e keer dat ik zelf een veerpont opreed, naar schoonhoven. Daar hebben we eerst aan de koffie met appelgebak gezeten, en daarna naar PROVENCE

Daarvandaan zijn we door gereden naar bergambacht, naar ´T BONTE SCHAEP. Daar ook weer stofjes gekocht,. Verder gereden naar lekkerkerk, naar MARRIE`S ATELIER, daar heb ik de meeste lapjes vandaan, leuk klein winkeltje, met vele stoffen. We gingen nog even kijken in lekkerkerk omdat we daar nog nooit waren geweest, en als verrassing kwamen we ook nog de winkel van KLARA VAN BALLEGOOIJEN tegen, dus 5 quiltzaken op 1 dag, dat is toch genieten.

Nu heb ik dus de lapjes die ik wil gebruiken voor de quilt even op tafel gelegd om even er goed naar te kijken. Het beginnen vindt ik het lastige. Dus eerst maar even er goed naar kijken en misschien nog wel even schuiven met de stofjes.

1 opmerking:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuke dag! Je hebt mooie lapjes gekocht, leuk al die ruitjes!
Fijn weekend, Cisca