zondag 15 november 2009

gezellige dag





Wat gaat zo´n dag toch snel om, heb zitten handwerken, en heb nog zoveel dingetjes die ik af wil maken, dat ik vandaag aan verschillende dingen een stukje heb gewerkt. Heb het dronkemanspad afgemaakt.


Heb ook een blok van de sweet memorie gesneden, dit vindt ik best een moeilijke, omdat er hele kleine stukjes inzitten. Moet ´em nog wel in elkaar zetten.Ben ook een stukje verder gegaan met het x stitch patroon. Daar ga ik vanavond nog een stukje mee verder.
en heb nog een stukje doorgepit aan m´n loper. Gelijk de aunt becky uitgeprobeerd, ik vindt het een uitkomst. Ik krijg de steekjes veel mooier. Hoop ze ook nog door veel te doen ook nog iets kleiner te krijgen.
De hele avond nog voor me om nog mee te handwerken. Het is ook wel een voordeel met dit gezellige donkere weer. Kaarsje aan, de kachel brandt en de hele dag binnen zitten, zonder je schuldig te voelen, want als het zonnetje schijnt, heb ik het gevoel toch ook even buiten wat te moeten doen, maar nu heb ik dat dus niet.
Nog een hele gezellige zondagavond.

Geen opmerkingen: