vrijdag 29 mei 2009

VAKANTIE



Vanaf nu heb ik 3 weken vakantie, dus dat wordt genieten, van mooi weer, hoop ik, leuke uitjes en borduren, en alvast bezig zijn met sweet memories quilt. Ik ga in augustus meedoen met een BOM om een mooie quilt te maken voor op bed, tenminste daar wil ik ´em voor gaan gebruiken, als ik het voor elkaar krijgt.http://sweetmemories-bom.blogspot.com/ Heb nog nooit een echte quilt gemaakt, alleen maar kleine dingetjes, dus hoop dat ik het kan, anders kan ik mischien de hulp nog wel inroepen van dames die het veel vaker hebben gedaan. Maar oefening baart kunst, dus ga er gewoon voor en heb 2 jaar de tijd om het voor elkaar te krijgen.






Heb gister m´n nieuwe bed neergezet, en het slaapt geweldig. Vindt het zelf ook nog leuk staan, maar wat ik mis is een zelfgemaakte quilt van mooie natuurtinten:)


Geen opmerkingen: