donderdag 21 mei 2009

hemelvaartdag






Vandaag maak ik er een zondag van:), een beetje borduren, ben met FOR RENT, van grandma's kitchen begonnen, en ga ook wat in de tuin rommelen, Het zou mooi weer worden vandaag, dus ik kijk er naar uit. M'n mand staat al klaar.




Bij de bieb heb ik wat leuke boeken gehaald, een tilda boek, en 2 boeken over quilts, even inspiratie opdoen. Ik heb nog nooit een quilt gemaakt niet een echte in ieder geval, maar wil proberen een sprei te maken. Eigenlijk zou ik eerst een beginnerscurcus moeten nemen, maar ik heb dit nu in m'n hoofd en wil het dan ook gelijk gaan doen:).


Ik heb dinsdag bij DE TUINEN , spirituele inzichtkaarten gekocht, elke ochtend trek ik een kaart, en probeer dan die dag er wat mee te doen, vanmorgen trok ik de volgende kaart dat vindt ik nou een mooie kaart

Geen opmerkingen: