zondag 22 september 2019

Driebergen

Zag op Ravelry zo'n mooi patroon voor een vest dat ik het patroon maar heb gekocht. Ik had op de site van Trollenwol gekeken of ik een mooie wol ervoor kon vinden, maar vind het toch wel leuker om even in de winkel te kijken.














Gisteren met dat prachtige weer op de 1 e herfst dag , naar Driebergen geweest om zelf in de winkel van Trollenwol te kijken. We waren wel vaker die kant op geweest, maar nog nooit in Driebregen zelf. Prachtige omgeving. We hebben daar de auto neergezet en een stukje gewandeld, we kwamen langs een prachtig huis, helaas niet te bezichtigen , er zit een bedrijf in.
Bij trollenwol hadden ze zoveel wol wat geschikt is voor het vest wat ik wil maken, heb niks gekocht, ga nog even verzinnen welke kleur, en in welke wol ik het wil maken.









Vandaar zijn we naar de piramide van austerlitz geweest. Jeugdsentiment, we gingen er in mijn jeugd regelmatig heen, mijn opa en oma ook mee. Er is in 38 niet veel veranderd.

 Naast het breien ben ik ook weer gestart met borduren. In 2015 heb ik meegedaan met een mystery van Atelier de Perdu. Ben begonnen met het laatste deel, en dit jaar moet ie af, want heb al 2019 in de merklap geboduurd.

4 opmerkingen:

Ineke zei

Inderdaad, een prachtig vest, succes met de kleur bedenken. Ook een prachtig borduurtje! Fijne week

Coby Breitner zei

He gezellig alweer een blog. Prachtig vest ik hou ervan en oh jee je borduurwerk ook al zo mooi.
Nou lekker verder borduren dan komt het goed toch. Ja moeilijk kiezen soms he wat zal je gaan doen.
Fijne week

Guusje, zei

Wat een leuk vest en wat ben je met leuke dingen bezig. Ben benieuwd welke wol je gaat kiezen voor je vest.

اوائل الرياض zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.