woensdag 14 februari 2018

valentijn

Valentijns dag, nou doe ik daar helemaal niks aan, maar ik heb vanmorgen toch een mooie bos rozen gehad, van mijn vader :-). Ontzettend lief.

Ben weer lekker aan het freubelen, er zijn soms tijden dat er niet veel uit mijn handen komt, maar ook tijden dat er juist veel uit de handen komt. Ook deze keer. 2 Jane blokjes af, waarvan 1 met 42 stukjes, dat was weer een leuke















Ben bezig mijn lapjes eens aan het ordenen en kwam ook lapjes tegen wat nog maar stukjes waren, maar dat waren er wel genoeg om een tas te maken. Heb mijn eerste tas ooit gemaakt, een hele simpele. Maar ook dat smaakt naar meer. Op zoek nu naar tassen om te maken.



















En dat ordenen van lapjes doe ik nu in manden, Heb een Kallax kast gekocht bij de Ikea, en ben nu de manden aan het vullen, oh en schaam me haast toen ik ondekte hoeveel stof ik heb. Ik deed hiervoor de lapjes in lades en had eigenlijjk niet door hoeveel ik al wel niet had, maar nu alles netjes wordt georderd op kleur, oh. Niet dat dat me weerhoud nog even dat lapje te kopen wat ik nog niet heb.











Als ik in de hobbykamer ben, heb ik altijd gezelschap van mijn 2 katten. daardoor zitten er op mijn quilt en projectjes altijd kattenharen, nou ja die neem ik altijd voor lief.



 En ook week 6 van de winterse hexjes is bij mij klaar. Nu wachten op zaterdag.

7 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Zeker lief van jouw vader, die bos mooie rode rozen. En wat een leuke tas heb je gemaakt. Iedereen is volgens mij in de opruimmodus als ik dat zo lees op de verschillende blogs. Het ziet er gezellig uit bij je. Leuke DJ blokjes weer. Inmiddels ben ik nu met week 5 bezig van de hexjes en week 6 is geknipt. 🤗💟

Quilting Moesje zei

Wat een heerlijke quiltkamer heb je :o)) Leuk de stoffen manden ( ik heb de zwart en witte plastic varianten in deze open kasten van Ikea)

Groetjes,
Simone

Ineke zei

Wat lief van je vader om jou zo'n mooie bos bloemen te geven. Een prachtige kast heb je, wat kan je er veel in kwijt.
Happy Valentine

Hennie Hogendoorn zei

mooie bos rozen hoor,en wat een fijne kast daar kun je heel wat in kwijt lijkt me .gr.hennie

Mrs. Sutherland zei

Wat een schattige kast! Enne, stofjes, die heb je toch nooit genoeg? Is ook een soort van pensioenverzekering moet je maar denken!
Groet van Mar

carla zei

Ooh, ziet er supergaaf uit! :)

Health is Wealth zei


Apna Showroom Fancy Dress for Baby Girls 12-18 Months
Apna Showroom Women's Red Rose Flower Hair Clip/Brooch Vintage (Large 5 color rose) | hair pins for women stylish girls | Apna Showroomwith desent look
Apna_showroom_Hair comb - lice Combs Shampoo Combs in plastic for kids Girls or ladies or women men combo (apsw_girl_beauty_026 comb combo set) with desent look
Apna_showroom_Hair comb - lice Combs Shampoo Combs in plastic for kids Girls or ladies or women men combo (apsw_girl_beauty_026 comb combo set) with desent look
Apna Showroom lice comb for kids women girls men hair combs for lice louse or nit removal comb
Apna Showroom Fishnet Stockings for Women Black Net Pattern with Sock (Free Size)
Apna Showroom Combo Of Baby Girl's Plastic Hair Clutches Clips With Free Socks (Set of 35)
Apna Showroom New Born Baby Kids T-Shirts for Baby Boys & Girls