zondag 15 februari 2015

zwolle en vroeg voorjaar

Vrijdag zijn we gedrieen {hennie, patricia en ik} naar de handwerkbeurs geweest in zwolle.















Was weer gezellig, maar oeh wat druk. Heb me eigen kunnen inhouden met kopen. Heb wel wat stofjes gekocht voor m'n jane.









 Ook ik ben gezwicht om al die mooie blokken te gaan maken. Ik zie zoveels moois op de blogs van blokken dat ik zelf ook een poging wil gaan doen.
Ik begin gewoon met rij a , heb pinweel gone awry af A1 dus en de tweede is geknipt en zit te wachten om aan elkaar gemaakt te worden, alle 40 stukjes. 


Maar omdat het vandaag zo lekker weer is, zelfs zo lekker dat er buiten gezeten kan worden in het zonnetje uit de wind, dat dan wel, zit ik de kittens door te pitten. Zo lekker om buiten te kunnen zitten weer. 
Ik ga weer even verder nu het buiten zitten nog mogelijk is.

Hele fijne zondag.


1 opmerking:

Ineke zei

Gezellig, zo'n dagje uit! En wat een prachtig blok heb je gemaakt, tweede ligt geduldig te wachten.
Het ruikt echt al naar voorjaar!

Liefs, Ineke