donderdag 19 december 2013

verjaardag

Ben vandaag jarig, en dat heb ik gevierd met m'n vriendinnen,  Hennie en Patricia.
dat is wel een hele grote pot nutella:-)
Ik heb zoveel kadootjes gehad, dat ik er zelfs meerdere foto's van moest maken om alles erop te krijgen. Ik had voor de zekerheid 2 taarten gemaakt, gelukkig zijn ze alle twee goed gelukt. We hadden voor vanmiddag een leuk werkje om te maken, met engelse scones, clotted cream, jam en een pot thee erbij.




bloemen gehad van mijn vader
prachtig boek, welke zal ik eens gaan maken, en wat een mooi schaartje, en zo makkelijk om je nek







bloemen van de meiden
prachtige beker van bridgewater en zo'n mooi schaaltje van  bunzlau servies











Het was een gezellige dag.
Dank jullie wel meiden, voor de prachtige kado's en jullie gezelligheid.


 

3 opmerkingen:

Irena zei

van harte gefeliciteerd,groet irena

Saskia zei

Gefeliciteerd. Wat een leuke cadeaus en wat leuk dat jullie in de middag zijn gaan handwerken. Ziet er erg gezellig uit.
Groetjes Saskia

Ineke zei

Ook nog van harte gefeliciteerd,je bent lekker verwend!

Liefs, Ineke