zaterdag 12 oktober 2013

Woudrichem

Heb het er op deze mooie droge herfstdag even van genomen, weer eens een daagje naar een leuk stadje geweest, woudrichem.














En laat daar nou een quiltzaak zitten, we hebben er wel koffie gedronken, tuurlijk met gebak, maar heb geen stofje gekocht, het lukt me meestal niet, vindt altijd wel wat, maar omdat veldhoven voor donderdag op het programma staat, ben ik sterk geweest.







We zijn over de stadswal naar de molen gelopen, en daar verkopen ze wel heel veel lekkere bakmixen, en daar was ik niet sterk, een speculaascake mix en een vestings donker broodmix is er meegegaan.



Ben weer eens aan het borduren gegaan, was er vorig jaar al mee begonnen. Het zijn de eerste regels van het het gedicht The raven van Edgar allen Poe. De groep omnia heeft er ooit eens muziek onder gezet, persoonlijk vindt ik het een mooi nummer.


 Omnia, The Raven




Een fijn weekend, als ik het weer voor morgen goed heb gehoord, wordt het een regenachtige dag, dus dat betekent een mooie freubel dag.

2 opmerkingen:

hennie zei

ja Woudrichem is erg leuk en het weer zat je mee hey .gr.hennie

Renee zei

Woudrichem = Woerkum = woensdagavond Dr. Tinus!!

Groetjes,
Renee