zondag 13 januari 2013

stofjes

We gaan morgen bij els meedoen met de mystery scraps  from the heart , gezellig bij haar in het atelier. Moest dus op zoek naar de scraps die ik wilde gebruiken, heb een mandje vol, en heb nog veel meer scraps, maar die paste er niet in. Heb er zin in weer iets nieuws beginnen, eigenlijk zou ik heel nodig weer iets af moeten maken, want de stapel met niet afgemaakte leuke dingen groeit weer.

Ben wel weer begonnen met de merklap waar ik een tijd geleden mee was begonnen. 


Waar ook veel stof ligt, is in m'n hele huis, en dan niet het leuke soort, maar het soort wat je krijgt van een trap schuren, het wordt prachtig, maar oh wat een rommeltje thuis, moet nog even doorbijten, dan kan ik aan de schoonmaak, zodat alles weer fris en fruitig is voor het mooie lente weer begint :-) En ik ben helemaal geen poetser, maar zal blij zijn, als alles weer stof vrij is.

Geen opmerkingen: