dinsdag 28 augustus 2012

vriendinnendaagje

Petra prins
Hennie, Patricia, en ik hadden voor vandaag een vriendinnendaagje gepland, en dat hebben we gelijk maar goed aangepakt. We zijn eerst naar Zutphen gereden, waar we eerst aan de koffie gingen, en daarna, hoe kan het ook anders, naar Petra prins. Weer mooie lapjes gezien, en patronen voor prachtige quilts, maar ik heb me heel goed in kunnen houden en alleen een scrapzakje stofjes genomen.
Toen op weg naar Atelier Bep, daar voel je je gelijk zo welkom, eerst aan de thee, en toen de winkel in, het was er zelfs druk met allemaal dames die ook op zoek waren naar een lapje.
We hebben er op ons gemak rondgekeken, en ook niet eens zoveel gekocht.

Atelier Bep


De 'voortuin' bij het atelier
de pipo wagen
We hadden nog een hele middag voor ons, dus we zijn naar huissen gereden, nog nooit geweest, en daar zit ook een quiltzaak, heel veel stoffen, maar heb niks gekocht, dat vondt ik wel knap van mezelf, meestal lukt het me niet,  om niks te kopen in een lapjeswinkel. Daar hebben we ook nog de innerlijke mens verwent, met een lekkere tosti en als een toetje, ijs.
ben vergeten een foto te maken van ons 3 e vandaag, daarom maar  1 van  4 aug. :-)
Omdat de omgeving daar zo mooi is, de tomtom ingesteld op vermijd snelwegen, en toen hadden we een prachtige weg terug naar rotterdam, tenminste tot halverwege, want tussendoor is de rit 3 uur, en dat vond ik toch iets te.
En nu weer thuis, aan de thee, met de ' jules' erbij. Want als je in zulke winkels komt krijg ik altijd zo zin, om van alles te maken.
mijn aankopen



En de tv staat alvast aan, voor bake off, zo leuk programma op de bbc, maar krijg er zo zin in om van alles te gaan bakken.


1 opmerking:

Debby zei

Wat gezellig is het daar, he? Het is maar goed dat het zo ver weg is....

Groetjes Debby