maandag 23 juli 2012

merklap, blommen en tea voor one

Ben begonnen met een nieuwe merklap, een makkelijke, niet te grote uit een oude ariadne. Vindt het mooie kleuren die gebruikt worden.
Ook weer eens wat blommen aangezet, dat is een echt zomerwerkje die blommen, heb er voor gezorgd dat ik voorlopig door kan gaan met het aanzetten van de blommen, en je hebt dan niet meer nodig, dan een schaartje, garen en een naald.



Maar zo tussendoor is het ook fijn met een bieb boek een een pot thee in de schaduw te genieten van het prachtige zomer weer wat we nu hebben.


5 opmerkingen:

Ineke zei

Heerlijke hobby hebben we toch, vind je ook niet?
Groetjes

Saskia zei

Wat mooi zo'n merklap, heb er ook wel gemaakt. Blijft zo mooi.
groetjes Saskia

Ann's ~ 'a photo a day for 100 days' zei

Lovely pictures, your new embroidery looks very nice and I love your hexagon quilt. Enjoy the warm weather and it is nice to sit outside with a cup of tea and biscuits.

Renee zei

Hallo Martine,
Laat je een foto zien als je merklap af is. Jaren geleden heb ik al mijn Ariadnes weggegooid, nog spijt van.

Groetjes,
Renee

Renee zei

Hallo Martine,
Je bent een nieuwe volger van mijn blogspot, vind ik heel erg leuk.
Ik volg jou sinds het begin van de Sweet Memories van Leintje.
Alleen is er weinig sweet van over en zijn wij met vele anderen slachtoffers die lang op hun stof kunnen wachten.
Groetjes,
Renee