dinsdag 22 februari 2011

thuis

Na 3 weken hard werken, zit ik nu te genieten aan de tafel met uitzicht op de tuin, van m'n nieuwe huisje.
Zaterdag was de grote dag van verhuizen, er staan nog wel dozen die uitgepakt moeten worden, maar voor even staan ze er goed.
Ik heb een nog een heel leuk kado gehad, van een vriendin, een thee servies.





Ik heb in dit huis een bad, ook al uitgebreidt gebruik van gemaakt:) voor aan de deur heb ik stitchery gemaakt, maar moet nog een leuk stofje ervoor hebben. En natuurlijk in m'n eigen stoffen collectie zit niks wat ik daarvoor voor wil hebben.

5 opmerkingen:

els zei

Wat ziet dat er gezellig uit bij je, nu mag je uitrusten he. Geniet maar van je eigen huisje en ik wens je heel veel geluk.
Groetjes van Els.

De Ruijsbroekjes zei

Hallo stadsgenoot ! Gefeliciteerd met je nieuwe huis en je heerlijke bad ! Ben een beetje jaloers hoor ;-)

martine zei

Dank je jullie wel :)

My own fashiontale zei

wat ziet het er gezellig en knus uit! (:

marian zei

Wat heb jij een super gezellig woning ..echt super mooi en ook mijn stijl :-)

Veel geluk meid !!

Gr Marian