vrijdag 8 oktober 2010

herfstquiltje

heb net de laatste steekjes aan m´n herfstquiltje gezet. Heb van alles wat erin gedaan, zag wel dat 1 van m´n molentjes de verkeerde kant opdraait. Dit is de eerste keer dat ik zelf iets in elkaar knutsel, werken met een patroon vindt ik toch iets makkelijker. Maar omdat ik zelf vindt het het wel aardig gelukt is, zal ik eens kijken om iets voor winter te gaan maken, maar pas, als ik de stitching for christmas, en de biscordu af heb, en moet ook de september blokken van de sweet nog maken. Ik denk dus dat het volgend jaar winter wordt. Vanaf vanmorgen staat blok 2 van de stitching for christmas op de site van jaqueline, dus heb ´em op een leuk stofje overgetrokken, heb de dmc klaar liggen. Ga nu weer snel door met freubelen. Zo´n dag is ook zo om.

Geen opmerkingen: