woensdag 14 juli 2010

op de helft


Ben op de helft van het borduurtje. Ben het met 2 draad over 2 draad aan het doen, 32 count.Dit is weer zo leuk tussendoortje, maar als ik eenmaal bezig ben, ben ik ook niet meer te stoppen, dus dan is het geen tussendoortje meer, maar gewoon het enigste waar ik nu weer even mee bezig ben. De klosjes liggen even niks te doen in de mand.Zo ook de sweet, daar moet ik nog een applicatie blok van maken van deze maand, want de nieuwe blokken zullen al weer gauw komen, nou ja, rustig aan.

Ze gaven vanmorgen een weeralarm door, maar ik dacht, ja hoor, prachtig weer is het, maar ze hebben gelijk, het stort regent, het onweert. Vindt het persoonlijk niet zo heel erg, even afkoelen, en de plantjes hebben weer even wat te drinken, maar als je onderweg ben, of in je tentje zit, lijkt het me toch niet zo leuk.

1 opmerking:

Leintje zei

Wat een mooi borduurtje! Heerlijk, die afwisseling. De Sweet wacht wel hoor, want je ehbt nog zeeen van tijd!

Groet, leintje