zondag 24 januari 2010

harten



Ben vanmorgen bezig geweest met m´n harten. Ze zijn zo goed als af, bij de 1 e wil ik nog een koortje om het hart leggen.
De 2 e hangt al aan m´n kastdeurDeze harten waren erg leuk om te maken. Echt een dingetje voor tussen door. De dag is nog lang, eens kijken waar ik nu weer mee verder zal gaan.
Ik zag op de blog van supergoof dat ze wel een hele leuke quilt aan het maken is, voor haar dochter geloof ik, de home sweet home, van blackbird design, ik ga dus op zoek naar het boek daarvan, op de beurs van rijswijk{als we daar heen gaan} anders op de beurs van zwolle.
Weet soms echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen, om alles te maken wat ik zou willen maken, maar op zulke zondagen als vandaag, kan ik aan alles een stukje doen. Dat maakt het ook zo leuk allemaal.

1 opmerking:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuke harten! En die huisjesquilt wil ik ook al zo lang maken, ik heb het boek al een paar jaar en er komt maar niet van. Toen ik hem daarstraks zag bij Supergoof dacht ik ook, "dit wordt mijn volgende", hij hangt prachtig in haar keuken, ik kan me voorstellen, dat ze hem graag zou willen houden.
Groetjes, Cisca