donderdag 22 oktober 2009

appelcake





Had nog appels van eigen boom, en zin om wat lekkers te maken. Het is dus een appelcake geworden, van deze sitehttp://joyofbaking.com/AppleCake.html weet nog niet hoe die smaakt, maar er gaan pecannoten in en tuurlijk kaneel en rozijnen. We gaan ´em vanavond proberen met de koffie. Ze komen vanavond hier eten, hennie heb gekookt, maar omdat daar hard geverfd wordt, wordt er hier gegeten.


Ik ben gisteren avond naar quiltcurcus geweest, en daar hebben we ronde vormen geleerd vast te maken, dus daar ben ik vandaag mee bezig. En ook ben ik bezig met de loper, het is wel erg vroeg, maar om alvast een beetje het winter/ kerst gevoel te hebben als ik wat voor de kerst aan het maken ben zet ik sky radio christmas op. Ik weet het het is heel vroeg, maar wel erg leuk

Geen opmerkingen: